Son zamanlarda Antalya Su ve Atıksu İdaresi (ASAT) Alanya Şube Müdürlüğü'ne bakış açım değişti. Yaz sezonu ile sık sık su kesintileri yaşanmaya başlandı. Bu arızalara bakan da yok. Bakan olsa bile çok geç bakılıyor. Mesela bugün sabah Seki'de elektrikten dolayı su kesildi, akşam saati geldi su bile yok. 185'i arıyorsun, 'Elektrik kesintisinden dolayı su yok' deniyor. Elektrik geldiğini bile bildirmiyor ASAT 185'e. ASAT Müdürü'nü arıyorsun, teli kapalı. Sonra, 'Baktıracağım' diyor, ne bakan var ne eden. Yaz gününde su bile veremiyor ASAT Alanya Şube Müdürlüğü insanlara.
Yaz sıcağında duş alma diyor ASAT. Su içme, elini yüzünü yıkama, su içme susuz kal diyor. ASAT Alanya Şube Müdürlüğü'nde muhatap alacak kimse de yok.
ASAT 185 ayrı bir telden, müdürü ayrı bir telden, çalışanı da ayrı bir telden çalıyor.
Vatandaşın derdi kime ne onlar maaşlarını alsın, yatsın aşağı etsinler.
ASAT'ı yönetemiyorsanız kalkın koltuklarınızdan istifa edin, eski düzene dönelim.
Büyükşehir Yasası'ndan önce muhtarlar bakıyordu, su iki saat olmazsa üçüncü saat geliyordu.
Koskoca Büyükşehir'e bağlı ASAT, üç saat susuzluğa razı olan vatandaşa 8 saatte bile su veremiyor.
Türkiye'de her Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı içme ve atıksu idaresi böyle çalışıyorsa vay memleketin haline.
Bu ASAT, Menderes Türel'e 10 yıl bile görev yaptırmadı.
Menderes Türel'i yiyen ASAT, Büşra Özdemir'i de koltuğundan eder, CHP'yi de iktidara yanaştırmaz.
Çünkü Büyükşehir'i kim yönetiyorsa o partiye muhalefet yapıyor ASAT Alanya Şube Müdürlüğü.
ASAT'ın ve koltuğunda oturanların bir gözden geçirilme zamanının geldiğini düşünüyorum.
Bu konuda Büşra Özdemir'e büyük bir görev düşüyor.




