Alanya'dan Çanakkale'ye atanan Cumhuriyet Başsavcısı Dr. Ali Öztürk ve Antalya'ya atanan Adalet Komisyonu Başkanı Erhan Yılmaz onuruna, protokol üyelerinin katılımıyla veda yemeği düzenlendi. Kaymakam Sayın Şakir Öner Öztürk, Dr. Ali Öztürk ve Sayın Erhan Yılmaz’a ilçemize sundukları kıymetli hizmetlerden dolayı teşekkür ederek plaket takdim etti ve yeni görev yerlerinde başarılar diledi.





