Efeler Ligi'ne yükselmek için bugün Ankara'da oynanan Play-Off'un ilk müsabakasında ilk seti 23-25 ve ikinci seti 26-28 kaybedip, 2-0 geriye düşen Alanya Belediyespor Voleybol Takımımız, üçüncü seti ise 25-22 kazanıp, skoru 2-1'e taşımayı başardı. Dördüncü seti 25-17 ve son seti de 15-12 kazanan Kırmızı Beyazlılar, sahadan 3-2'lik galibiyetle ayrılan taraf oldu. 
Öte yandan Alanya Belediyespor yarın saat 14.00'da Ankara'da TÜRŞAD ile karşılaşacak.