Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, Hakimler ve Savcılar Kurulu (HSK) kararnamesiyle Çanakkale Cumhuriyet Başsavcılığı görevine atanan Cumhuriyet Başsavcısı Dr. Ali Öztürk’ü belediyede ağırladı. Başkan Özçelik. Alanya’da görev yaptığı süre boyunca kente sunduğu katkılar ve özverili çalışmaları için teşekkür ederken, yeni görev yerinde başarılar diledi
BAŞSAVCI VEDAYA HAZIRLANIYOR
Bunlar da ilginizi çekebilir