Kaymakam Şakir Öner Öztürk başkanlığında, yaz aylarında ilçemizde yaşanabilecek orman yangınlarına karşı alınacak önlemlerin ele alındığı orman yangınlarıyla mücadele komisyonu toplantısı gerçekleştirildi.
İlgili kurum temsilcilerinin katılımıyla yapılan toplantıda, geçmiş yıllara ait yangın verileri değerlendirildi, risklerin azaltılmasına yönelik çalışmalar planlandı ve kurumların görevleri görüşüldü.
Kaymakam Şakir Öner Öztürk, tüm kurumların hazırlıklarını titizlikle tamamlaması ve önleyici tedbirleri hızlandırması yönünde talimatlarıyla sona erdi.
ALANYA'DA YANGIN ALARMI
Alanya Kaymakamı Öztürk, hava sıcaklığının artması ile birlikte olası yangınlara karşı alınan ve alınabilecek önlemlere ilişkin toplantı yaptı
Bunlar da ilginizi çekebilir